torsdag 1 oktober 2009

Jag överlevde!


Tv-våld är skadligt för mig.
Såg "Oskyldigt dömd" i går med bl a Persbrandt. Avsnittet handlade om joggande tjejer som blev överfallna.
I kväll när jag tog mod till mig och begav mig ut i mörkret för att springa en löparrunda höll jag på att dräpa mig själv första kilometern. Jag sprang alldeles för snabbt. Och resten av slingan var jag så slut så att jag hade säkert inte märkt om jag hade blivit överfallen ...
"Oskyldigt dömd" slutade med att arbetskamraterna följdes åt i joggingspåret.
Vem följer med mig nästa löparrunda?

2 kommentarer:

  1. Jag kan följa med dej! Om det är OK att springa 200 m gå 500 m springa 150 m gå 600 m osv. sen nästan halv dö. Man är ju nästan 45 år för tusan!!!

    SvaraRadera
  2. Jag ringer dig när det är dags att ta på löparpjuksen! ;)

    SvaraRadera