söndag 4 oktober 2009

I arkivet


Sandra har kämpat en hel dag med att hjälpa mormor och morfar med att rensa bort gammalt skrot. Men de har många dagar kvar ...
I dag hamnade två lådor med gamla fotografier hos oss som familjen har drunknat i.
Jag vet inte vem som har skrattat mest och högst, men jag vet vem alla har skrattat mest åt ...


Selina, Pontus och Sandra skrattar ikapp.
"Vem köpte mina mönstrade svartvita byxor?"
"Mormor har ju varit en riktig pudding!"
"Du var inte snygg i femman!"


Svart brudklänning! Snyggt!


Jag? Mamma? Svar: Mamma Thorborg, 11 år.

En liten partypingla.

4 kommentarer:

  1. ni är så SJUKT lika... och om man tänker efter så är din mormor rätt lik min... så du vet var du har att vänta... ;)

    SvaraRadera
  2. Har du Sandra tittat vem du är mest lik.....
    så får du tänka vad som vätar dej?????
    Borde jag känna igen sjömans-klänningen?

    SvaraRadera
  3. Jag får nog ta en bulle till om jag ska likna min mormor ... ;)

    Å jag måste nog börja om med barnstol igen för att komma upp i alla andras nivå ..

    SvaraRadera
  4. hahah du kan tävla med Jimmy nån helg... ;)

    SvaraRadera