lördag 2 januari 2010

En "galen" dag!

Fullsatt på morgonspinningen med Kicki. Hon spelade bl a Tomas Ledins låt "Helt galen, galen i dig, i ditt himmelska leende, i ditt skratt ..."!
Efter passet åkte jag och Mattias till Luleå. Vi hann gå in i en enda affär: Marimekko. Jag blev helt galet lycklig när jag fick se en klänning som jag såg på en häftig tant med rullator i somras när jag hälsade på B-M i bonnstan. Yes, jag beställde tantklänningen i barnstorleken 150 cl.
Sedan träffade vi Luleborna Tobbe och Dennis på restaurang Waldorf och åt galet god mat där. Efter maten fick vi se Luleå krossa AIK. Förlora på hemmaplan är trist, men förlora på bortaplan gjorde mig galen!



2 kommentarer:

  1. Ja, man kan inte säga annat än att du är helt galen! En tantklänning i stl 150 . . . Du är då ute i tid för du har väl inte tänkt att ha den före 90-årsåldern?? Gal en Åsa-gåsa? Svar: JA! :)

    SvaraRadera
  2. Hur lång tror du jag är när jag är 90? Det enda som passar mig då är nog en sparkdräkt ...

    SvaraRadera