söndag 14 mars 2010

Hemavan avsnitt 1

Onsdag kväll till söndag har jag, Mattias, Sandra, Selina, Julia och Elin chillat i Hemavans slalombackar.
Smått och gott om vad vi gjorde, såg och pratade om:
Mjuka och fina slalombackar. Prinsen, Drottningen, Rödingen, Björkbacken, Snobben, Centrumbacken, men ingen Jungfruränna i år ...
Skitsnack. Lindar du upp toapapperet prydligt på handen eller mosar du bara ihop papperet innan du ska torka dig?
Lång pubrunda. After Ski på hotellet är mysigt – när Centrumliften går ... Det gjorde den inte i torsdags. Då blev det pjäxpromenad uppför slalombacken mot stugan.


Sandra och Selina.


Mattias.


Jag och Selina.


Sandra och Selina.


Selina.


Jag.


Sandra.


Elin och Julia.

Pontus och Selina.
Pontus och ett grabbgäng var i Tärna under veckan, och de kom även till Hemavan och bl a åkte i backarna, såg hockey och spelade biljard.

3 kommentarer:

  1. Tänk att jag en gång i tiden försökte lära sandra å selina åka snowboard och nu ser dom bra mycke proffsigare ut än mig ;))

    SvaraRadera
  2. jag minns det! VI bromsa hela vägen i vals! Sen var det lagom kämpigt upp ...

    SvaraRadera
  3. Jag minns å! Johanna gjorde ett bra jobb! :)))

    SvaraRadera