torsdag 17 december 2009

Många nissar ...

Hela lördagen lekte jag och Mattias tomtar. Det var inte bara vi som gjorde det. Hela stan var full med tomtar! Efter fem timmar gav jag upp tomteriet till andra utan började tomta till mig själv istället. På H&M provade jag en jättesnygg kappa, som jag inte köpte ... Jag köpte en tröja på Gina som faktiskt inte var svart utan med "lite mer färg". Grå tror jag färgen heter.
I veckan har jag lekt tomteleken varje lunch och det har bl a slutat med att jag har köpt en färglös (svart) tröja och så har jag sett en kappa på "Spets & Ting" som jag inte kan glömma ...


Weronika och Tomas (och Gustav i vagnen) tomtade i lördags ...


... och Johanna hjälpte tomtar.


Sandra och Mattias tolkade önskelistor.


Tomtedräkt?


Blivande tomtemorkappa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar